„Copiii Facebook, ai Twitter, ai click-ului au devenit o forţă economică“

„Copiii Facebook, ai Twitter, ai click-ului au devenit o forţă economică“

Generaţia tinerilor născuţi în perioada 1980-2000, aşa-numiţii „mille­ni­als“, a devenit o „forţă economică“ şi în România şi obligă com­paniile din diferite sec­toa­re ale economiei să ac­ce­le­reze adopţia de soluţii digitale pentru a îi putea câştiga drept clienţi.

„Ei, care sunt copiii Facebook, ai Twit­ter, ai click-urilor, ai cumpărării de pe internet, au devenit o forţă econo­mi­că. Au început să producă, să aibă salarii, au devenit o forţă economică. Au putere de a cheltui. Sunt nişte oa­meni care sunt produsul tehnologiei. Este important să reţinem acest lucru pentru că de foarte multe ori noi nu luăm în calcul acest lucru şi gân­dim în para­dig­me învechite“, a declarat Sorin Mîn­dru­ţescu, country manager al Oracle Ro­mâ­nia, subsidiara locală a gigantului IT american.

http://www.zf.ro/profesii/sorin-mindrutescu-oracle-romania-copiii-facebook-ai-twitter-ai-click-ului-au-devenit-o-forta-economica-16029834

This post is also available in: Romanian

/ News