Prima evaluare sistematică a brandurilor românești TOP 50: Dacia este pe primul loc, eMag pe 2, iar Dedeman pe 3. Alte mari nume de companii vin din urmă

Prima evaluare sistematică a brandurilor românești TOP 50: Dacia este pe primul loc, eMag pe 2, iar Dedeman pe 3. Alte mari nume de companii vin din urmă

Dacia este cel mai valoros brand românesc, cu o valoare de 1,2 miliarde euro, iar Dedeman este cel mai valoros brand cu acționariat 100% românesc, evaluat la 206 milioane euro, fiind totuși pe locul 3 în clasament. Aceasta deoarece poziția a doua este ocupată de eMag, creditat cu o valoare de 361 milioane euro în clasamentul pe 2017 lansat în această noapte de Brand Finance, cea mai mare firmă independentă globală de consultanță strategică și evaluare de business.  Și Ion Țiriac apare pe listă. Clasamentul a fost redactat pe baza unei analize de 6 luni, reprezentând prima evaluare sistematică și riguroasă a brandurilor românești de top.
https://www.profit.ro/must-read/prima-evaluare-sistematica-a-brandurilor-romanesti-top-50-dacia-este-pe-primul-loc-emag-pe-2-iar-dedeman-pe-3-alte-mari-nume-de-companii-vin-din-urma-17180606

This post is also available in: Engleză

/ Ştiri