Made in Romania vinde bine. Mărcile private cu iz românesc le aduc retailerilor străini vânzări de 200 mil. euro anual

6-gusturi-ro-eticheta-prod

Made in Romania vinde bine. Mărcile private cu iz românesc le aduc retailerilor străini vânzări de 200 mil. euro anual

Mărcile private româneşti lansate de reţelele inter­naţionale – precum K Vreau din România (marcă privată a Kaufland), Cămara Noastră (Lidl) sau Gusturi Româneşti (Mega Image) – le aduc retailerilor vânzări anuale de 200-250 mil. euro, conform estimărilor ZF. Cel mai recent proiect a fost lansat de discounterul german Penny Market, compania punând pe piaţă brandul Hanul Boieresc.

https://www.zf.ro/companii/made-in-romania-vinde-bine-marcile-private-cu-iz-romanesc-le-aduc-retailerilor-straini-vanzari-de-200-mil-euro-anual-17750591

This post is also available in: Romanian

/ News

Share the Post