O investiţie de 15.000 de euro a pus bazele noii reţele de socializare Jumppi, un produs 100% românesc

O investiţie de 15.000 de euro a pus bazele noii reţele de socializare Jumppi, un produs 100% românesc

Studenţii şi tinerii îşi pot face prieteni mai uşor prin intermediul noii reţele de socializare Jumppi, un produs 100% “Made in România”, disponibil gratuit pe sistemele de operare iOS şi Android, după o investiţie ce s-a ridicat la 15.000 de euro. Conform datelor dezvoltatorilor platformei, în versiunea beta, aplicaţia a contorizat 1.600 de utilizatori, iar estimările pentru sfârşitul anului vizează atingerea cifrei de 20.000 de descărcări.
https://www.agerpres.ro/economic-intern/2019/10/01/o-investitie-de-15-000-de-euro-a-pus-bazele-noii-retele-de-socializare-jumppi-un-produs-100-romanesc–377925

 

This post is also available in: Romanian

/ News