Românii au cumpărat online produse de 3,5 miliarde de euro și au bifat mai multe premiere. Ce îi convinge să se îndrepte spre e-commerce

Shopping trolley full of euro money – banknotes – currency. Symbolic example of spending money in shops, or advantageous purchase in the shopping center

Românii au cumpărat online produse de 3,5 miliarde de euro și au bifat mai multe premiere. Ce îi convinge să se îndrepte spre e-commerce

Românii au cumpărat online, anul trecut, produse de peste 3,5 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât în 2017, conform raportului anual GPeC, realizat împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce. commerce. Cifra este în acord cu cele avansate în toamna anului trecut de Asociația Română a Magazinelor Online. Suma reprezintă doar segmentul numit e-tail (vânzările retail de produse tangibile) și nu include serviciile, biletele de avion, vacanțele și călătoriile, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul downloadabil etc.
https://www.profit.ro/stiri/economie/romanii-au-cumparat-online-produse-de-3-5-miliarde-de-euro-si-au-bifat-mai-multe-premiere-ce-ii-convinge-sa-se-indrepte-spre-e-commerce-18822726

/ Uncategorized

Share the Post