Românii au cumpărat online produse de 3,5 miliarde de euro și au bifat mai multe premiere. Ce îi convinge să se îndrepte spre e-commerce

Românii au cumpărat online produse de 3,5 miliarde de euro și au bifat mai multe premiere. Ce îi convinge să se îndrepte spre e-commerce

Românii au cumpărat online, anul trecut, produse de peste 3,5 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât în 2017, conform raportului anual GPeC, realizat împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce. commerce. Cifra este în acord cu cele avansate în toamna anului trecut de Asociația Română a Magazinelor Online. Suma reprezintă doar segmentul numit e-tail (vânzările retail de produse tangibile) și nu include serviciile, biletele de avion, vacanțele și călătoriile, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul downloadabil etc.
https://www.profit.ro/stiri/economie/romanii-au-cumparat-online-produse-de-3-5-miliarde-de-euro-si-au-bifat-mai-multe-premiere-ce-ii-convinge-sa-se-indrepte-spre-e-commerce-18822726

This post is also available in: Romanian

/ News