Urmează a treia ediţie a conferinţei Franchise Connection, 21 octombrie 2019. Radiografia pieţei de francize: 350-400 de concepte, circa 10.000 de magazine şi afaceri care merg spre 3,5 miliarde de euro

Urmează a treia ediţie a conferinţei Franchise Connection, 21 octombrie 2019. Radiografia pieţei de francize: 350-400 de concepte, circa 10.000 de magazine şi afaceri care merg spre 3,5 miliarde de euro

Burger King, Victoria’s Secret, TopShop şi The Athlete’s Foot sunt cele mai noi branduri care au venit sau urmează să intre în România în sistem de franciză. Piaţa francizelor traversează de circa patru ani ani o perioadă de creştere susţinută în România, mergând mână în mână cu consumul privat şi cu economia în ansamblul său. Astfel, creşte atât valoarea pieţei (cifra de afaceri cumulată a businessurilor venite în francize), cât şi numărul de concepte şi de unităţi.

https://www.zf.ro/companii/urmeaza-a-treia-editie-a-conferintei-franchise-connection-21-octombrie-2019-radiografia-pietei-de-francize-350-400-de-concepte-circa-10-000-de-magazine-si-afaceri-care-merg-spre-3-5-miliarde-de-euro-18392103

This post is also available in: Romanian

/ News