Franchise Connection 2019: Piaţa românească de francize a ajuns la 3,6 mld. euro şi 450 de concepte. „Vedem interes tot mai mare din partea antreprenorilor locali să iasă pe pieţele externe. Trebuie să gândiţi de la început la scară mare.“
Piaţa românească de francize s-a dezvoltat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 miliarde euro în 2014 la 3,6 miliarde euro în acest an şi un total de 450 de concepte. Comparativ cu ţările vestice, România este încă o piaţă mică, ceea ce face ca şi potenţialul de creştere să fie foarte mare, cu atât mai mult cu cât sunt domenii care au început să atragă atenţia antreprenorilor abia în ultimii ani, cum ar fi educaţia sau zona de beauty, sunt de părere participanţii la conferinţa Franchise Connection 2019, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Franchwise.
This post is also available in: Engleză
Comments
Comments are closed.