Cata importanta acorda firmele campaniilor de comunicare si afacerilor publice. Care sunt companiile care apeleaza la astfel de strategii

Cata importanta acorda firmele campaniilor de comunicare si afacerilor publice. Care sunt companiile care apeleaza la astfel de strategii

Veniturile obtinute de companie determina nivelul de institutionalizare a functiilor de comunicare strategica, afaceri publice si guvernamentale. Circa 89% dintre firmele care au venituri de peste 100 milioane euro au un departament de comunicare strategica, spre deosebire de 33% dintre companiile cu venituri de pana la 1 milion euro, arata un studiu realizat de  McGuireWoods Romania.

http://www.startupcafe.ro/stiri-afaceri-21141613-cata-importanta-acorda-firmele-campaniilor-comunicare-afacerilor-publice-care-sunt-companiile-care-apeleaza-astfel-strategii-studiu.htm

This post is also available in: Engleză

/ Ştiri

Comments

No comment yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *