Operatiunea de conectare a administratiei cu publicul nou nume de cod: reteaua
Pe 29 ianuarie 2015, s-a realizat primul pas al „Operatiunii de conectare a Administratiei cu Publicul Nou” – Pasul 1: Iesirea din PRapastie
Sesiunea de Networking desfasurata ieri face parte dintr-o serie de intalniri gandite, planificate si organizate in scopul de a face legatura dintre profesionisti in Administratia Publica si specialisti in domenii precum Branding, PR, Copywriting, Publicitate, Grafica, Social Media.
Intalnirea a fost organizata de Raluca Filip, Consultant Independent in Management cu experienta de peste zece ani in domeniul public, specialist in management dar si in leadership, cu pasiune declarata pentru PR.
„Motivatia lansarii Operatiunii „Reteaua” este dorinta de a simti in viata reala schimbarea pe care o poate aduce comunicarea autentica a institutiilor publice cu ai lor clienti. Sunt consultant, trainer si facilitator insa in 2015 mi-am propus sa fiu mai mult „retelist” (NETworker). Imi place sa conectez oameni si fac acest lucru mereu, informal. Prin urmare, m-am hotarat sa fac legatura, intr-un cadru organizat, intre profesionistii pe care ii intalnesc in proiectele derulate. Pentru ca un lucru ca sa fie bine facut, trebuie mai intai sa fie bine gandit si organizat, nu?” a declarat Raluca FILIP
Invitatii speciali (Speakerii) au incercat sa raspunda, in cate 10 minute, la cateva intrebari cum ar fi: “Exista o „prapastie” intre institutiile administratiei centrale si locale si publicul acestora?” „Cum iesim din aceasta prapastie cu ajutorul comunicarii si al promovării?”
Astfel, Monica ANTOHE, Owner Publicart, Doru CHIRICA, Managing Partner Wink Public Multimedia, Lacramioara SIMIUC, Coordonator Compartiment Informare si Relatii Publice la Institutia Prefectului – Judetul Iasi, Ciprian IONESCU, Creative Partner September Media, Teodora JINGA, Director Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, Consiliul Judetean Iasi si Doru FRONEA, Coordonator Corp Control la Ministerul Fondurilor Europene, au vorbit participantilor, le-au impartasit din experienta lor profesionala si apoi au continuat discutiile si schimbul de opinii – dar si de carti de vizita, asa cum se intampla la o sesiune de networking – cu acestia.
Toti participantii invitati la sesiunea de networking au avut ocazia sa se cunoasca si sa descopere aspecte ale activitatii din cele doua domenii mentionate mai sus: Administratie Publica si Promovare (in toate formele de exprimare).
This post is also available in: Engleză
Comments
No comment yet.