Piaţa francizelor din România este dinamică, în­că la început, iar lumea abia îşi descoperă ape­ti­tul

Piaţa francizelor din România este dinamică, în­că la început, iar lumea abia îşi descoperă ape­ti­tul

În piaţa din România există circa 400 de concepte dintre care 35% sunt autohtone. Printre cele mai extinse reţele de francize româneşti se numără Salad Box (restaurante) şi 5 toGo (cafenele), fiecare cu câteva zeci de unităţi. Piaţa francizelor din România este dinamică, în­că la început, iar lumea abia îşi descoperă ape­ti­tul. Calităţile francizei sunt faptul că există un brand în spate, persoane care ştiu să facă lu­cru­rile, iar brandul deja existent se dezvoltă şi evo­luează.

http://www.zf.ro/eveniment/forumul-de-franciza-transilvania-piata-francizelor-din-romania-este-dinamica-in-ca-la-inceput-iar-lumea-abia-isi-descopera-ape-ti-tul-locatia-este-cheia-pentru-dezvoltarea-unei-francize-viabile-17219012

This post is also available in: Engleză

/ Ştiri